Česta pitanja

Video/la sam post na Instagramu. Šta su aukcije?

Aukcije ili licitacije su nešto novo što smo uveli samo za naš Instagram profil. Želimo da našim pratiocima ponudimo mogućnost da za neke artikle sami odrede koliko žele da plate.

Princip licitiranja: Početna cena artikla je 100 RSD, a koja će biti krajnja to zavisi samo od vas. Kupac snosi troškove dostave koji su jedinstveni i za svaki artikl isti – 250 RSD. Licitacija počinje svakog ponedeljka u 09:00 časova, a sve ponude koje se skupe dosledećeg  petka, tačno u 23 h, će biti validne. Ponude se mogu napisati ispod posta u komentaru zajedno sa tagovanjem barem jednog prijatelja i samo takve ponude ćemo smatrati važećim. Artikl kupuje onaj ko ostavi najveći iznos za taj proizvod, do petka u 23 h. Koliko najviše želite da date novca za neki artikl,odlučite sami. Za sva dalja pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem naše Instagram stranice: @volimsvojdom . Zapratite nas što pre jer krećemo već ovog ponedeljka, 16.11.2020. i spremili smo sjajne proizvode.

Ako poručim nešto kada mogu da očekujem paket na mojoj adresi?

Sve porudžbine se skupljaju u toku dana i obrađuju se dan posle. U zavisnosti u kom magacinu se nalazi, neke porudžbenice se šalju na dan obrade, a za neke je potrebno više dana. Zato u uslovima kupovine smo naveli da je rok za slanje je 3-5 radnih dana, dok isporuka zavisi samo od kurirske službe. Pošiljke se šalju Bex ili D-express kurirskom službom na celoj teritoriji Srbije.

Želim da poručim artikl i da mi stigne do određenog datuma

Bitno je da u napomeni kada formirate porudžbenicu napišete da je porudžbina vremenski ograničena i naznačite krajnji datum za dostavu. Ukoliko nismo u mogućnosti da to ispunimo, ili željenog artikla nema na stanju, kolege će vas kontaktirati na vreme.

Da li možemo da dođemo lično i preuzmemo porudžbinu?

Na žalost, nemamo prodajni objekat i sve što želite da kupite kod nas, možete poručiti putem sajta. Na adresi firme Lemon Planet se nalaze samo kancelarije sajta volimsvojdom.rs i ne posedujemo fiskalnu kasu putem koje bismo mogli da vam izdamo račun. I da, moramo vam izdati račun.

Da li imate prodavnicu gde možemo doći i lično pogledati željeni artikl?

Nemamo izložbeni salon gde biste mogli da dođete.

Poslao sam vam mejl/sms/viber poruku i još mi niko nije odgovorio.

Naše kolege se trude da u što kraćem roku odgovore na sve vaše poruke. Razlog čekanja najverovatnije je jer je mejl poslat posle radnog vremena korisničkog servisa (pon-sub 08-16 časova) ili su u toku neradni dani. Nadamo se vašem razumevanju i strpljenju.

Zvao sam vas, niko mi se nije javio.

Naše kolege se trude da u što kraćem roku odgovore na sve vaše pozive. Razlog čekanja najverovatnije je jer ste zvali posle radnog vremena korisničkog servisa (pon-sub 08-16 časova), ili su u toku neradni dani. Pošaljite nam poruku i kolege će vas kontaktirati u što kraćem roku.

Zašto mi kasni pošiljka, naručio sam juče?

Nije moguće da se porudžbine dostave dan posle poručivanja, ili taj isti dan. Sve porudžbine se obrađuju dan kasnije i šalju upiti u magacin. Po potvrdnom odgovoru o trenutnom stanju tog artikla, dajemo nalog kurirskoj službi sa kojom imamo ugovor da preuzme iz magacina paket za vas. Dešava se da kurirska služba ne preuzme artikl iz magacina istog dana kada je dat nalog, pa je potrebno da damo više puta nalog. Iz tih razloga možete naći svuda na našem sajtu da je rok za slanje 3-5 radnih dana, a u trenutku kada preuzme kurirska služba obično stigne dan posle kod vas. Dostava isključivo zavisi od kurirske službe i mi smo tu da pomognemo i da vam damo broj za praćenje paketa.

Da li može da mi stigne paket, hitno mi je, rođendanski poklon je u pitanju?

U toku trajanja praznika ne možemo primati porudžbine koje su hitne i ograničene vremenom.

U toku godine, morate naznačiti tokom pravljenja porudžbine (odeljak: Napomena) da je vremenski ograničena i mi ćemo dati sve od sebe da poklon stigne na vreme, ali ne možemo garantovati da ćemo ispuniti jer na samu isporuku utiče više faktora. Ukoliko nismo u mogućnosti da ispunimo očekivanja, kolege će vas nazvati i ponuditi otkazivanje porudžbine na vreme.

Radim do 16 časova i nema ko da primi pošiljku na kućnoj adresi. Da li vršite dostavu posle 16 časova ili vikendom?

Na žalost, kurirske službe BEX i Daily Expres ne vrše isporuku posle 16 časova radnim danima, a vikendom ne vrše uopšte po novom zakonu. Jedina opcija je da se dogovorite sa kurirom da vam ostavi paket u Paket Shop-u koji radi do 18, 19 ili 20 časova u zavisnosti do koliko sati radi obližnji Paket Shop.

Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

PRIHVATAM

Za sve informacije možete nas kontaktirati na broj telefona
011/408-2174
ili na e-mail
servis.volimsvojdom@gmail.com